۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

کتاب "ذهن ناآرام"

کتاب "ذهن ناآرام" تألیف هادی بیگدلی، به قرائت نویسنده



متن کتاب "ذهن ناآرام" با موضوعیت خودشناسی و مسائل مربوط به آن، توسط نویسنده، آقای هادی بیگدلی، بصورت فایل‌های صوتی خوانده شده و به رایگان در اختیار سایت کتاب‌های صوتی خودشناسی قرار گرفته است.

این کتاب حاوی فصولی با عناوینی از جمله "نزاع و كشمكش ذهنی، ذهن بيمار، فكر-توجه-مراقبه، زندگي چند لايه، پندار نيك – گفتار نيك، بي قراري، نیت، شكست دل و ..." است.

قسمتی از پیشگفتار این کتاب:

"در مقطعي از اين هستي بيكران فرصتي شصت هفتاد ساله مهيا شده تا بتوانيم در كنار هم از نغمه هاي دلنشين پرندگان سبك بال بر شاخسار سادگي و بي ريايي ، در كنار چشمه رحمت و پاكي ، زير چتر مهر ورزانه حقيقت هستي ، جرعه اي از شراب ناب عشق بر گيريم و هم نوا با نو شدن لحظه به لحظه هستي ، در هر روزي تولدي دوباره را جشن بگيريم.
   با حضور در كلاس درس پير عاشق بلخ در مي يابيم ، تنها راه رسيدن به آرامش و بينش چيزي نيست جز توقف ذهن از انديشه گري كاذب و خيالي كه اين سكوت تنها در كسب آگاهي و دانش حاصل مي گردد.

احتما(پرهيز) كن، احتما ز انديشه ها                  فكر شير و گور و دلها بيشه ها
احتما بر دواها سرور است                              زان كه خاريدن فزوني گر است
احتما اصل دوا آمد يقين                                  احتما كن قوت جان را ببين

   در اين مجال سعي بر آن بوده كه با مدد جستن از ارباب معرفت ، پير بيناي بلخ ، سيري در داخل ذهنمان داشته باشيم و زواياي ناديده اعماق گرد گرفته ذهنمان را – مختصرا ، بطوريكه از حوصله خوانندگان گرامي خارج نباشد – مورد كاوش قرار دهيم و به پله اي بالاتر از وجودمان وارد شويم و جزو كساني باشيم كه ازآب گرم حمام اين حيات چند روزه بهره مي برند ، نه كساني كه هيزم كشان حمام هستند و به خيال خودشان در حال پيشرفت و ترقي اند ، غافل از اينكه آرامش و راحتي لحظه هاي جاري و واقعي زندگيشان را فداي آينده ذهنيشان مي كنند."


برای دانلود فایل متن و نیز فایل‌های صوتی این کتاب، از یکی از دو روش زیر استفاده نمایید:










برای معرفی این کتاب صوتی به دوستانتان، بر روی علامت پاکت نامه در زیر، کلیک نمایید.

۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

سی دی "گره"

سی دی صوتی "گره"


   این سی دی با موضوعیت "خودشناسی" توسط سعید بنکدار تهرانی تهیه و برایگان از طرف وی به سایت کتاب‌های صوتی خودشناسی اهدا گردیده تا در اختیار علاقمندان قرار داده شود.

    این سی دی حاوی یازده فایل(تراک) صوتی است که به موضوعات متنوع دربارهء خودشناسی می‌پردازد.

    سایت کتابهای صوتی خودشناسی آمادهء انتشار آثار نویسندگان و تهیه‌کنندگان محصولات مرتبط با خودشناسی است.

    برای دانلود فایل‌های سی دی "گره"، از لینک‌های داخل جعبه استفاده نمایید:







   یا بر روی اینجا کلیک کنید.

+ پس از انتشار این سی دی توسط سایت کتاب‌های صوتی خودشناسی، مولف(آقای سعید بنکدار تهرانی) متنی توضیحی در پاسخ به اظهار نظرکنندگان دربارهء مطالب محصول ارسال کرده اند. با کلیک بروی اینجــا این متن را مطالعه نمایید.

برای معرفی این کتاب صوتی به دوستانتان، بر روی علامت پاکت نامه در زیر، کلیک نمایید.