۱۳۸۹ تیر ۱۱, جمعه

کتاب "شادمانی خلاق"


کتاب "شادمانی خلاق" تألیف جیدو کریشنامورتی


   این کتاب بترجمهٔ محمدجعفر مصفا است. حاوی 42 بخش کوتاه است که در هر کدام، کریشنامورتی با فردی به گفتگو در مورد موضوعی خاص می‌پردازد. این موضوعات بسیار متنوع‌اند، از جمله: شرطیت، ترس از خلوت درون، نفرت، بی‌حوصلگی، تضاد، علاقه، تعلیم و تربیت، تقدیر، ناامیدی و امید، زمان و استمرار، ذهن و دانستگی، "من"، هدف زندگی، مسأله عشق، مراقبه، روانکاوی، رضایت، مرگ، حسادت و موضوعات دیگر است.

   این کتاب توسط آقای مخمور قرائت شده است و بدینوسیله از ایشان قدردانی و تشکر می‌گردد.

   در حال حاضر 35 بخش از کتاب "شادمانی خلاق" برای دانلود آماده شده است و به تدریج بخش‌های دیگر نیز افزوده خواهند شد و از طریق خبرنامه به اطلاع اعضاء رسانده خواهد شد.

   با دانلود فایل‌های mp3 می‌توانید در هر دستگاه پخش‌کننده mp3 آنها را گوش کنید.

متن پشت جلد این کتاب:

  " شعلهٔ حقيقت و خجستگي آن هنگامي خاموش مي‎گردد كه ذهن ـ يعني ابزار و جايگاه “خود“ ـ اهميت و نقش و سلطه‎اي بيش از حد پيدا مي‎كند و كنترل همه چيز را در اختيار مي‎گيرد. خودشناسي آغاز خردمندي است. بدون شناخت خويشتن، آموختن دانش به نابخردي، جهل، ستيز و رنج و اندوه مي‎انجامد!
××××
   من و تو انسان ذاتاً‌ استعداد و ظرفيت شادمانه زيستن، خلاقيت و در ارتباط بودن با چيزي را داريم كه برون از حيطهٔ زمان است. شادماني خلاق موهبتي نيست براي معدودي انسان استثنايي؛ پس چگونه است كه اكثريت وسيع آدميان از موهبت شادمانه زيستن محرومند؟! چگونه است كه بعضي انسان‎ها عليرغم شرايط و حوادث سخت زندگي با عمق هستي شادمانهٔ خويش در ارتباطند ولي بعضي ديگر تحت تأثير مخرب آن شرايط و حوادث قرار مي‎گيرند و شادماني و غناي دروني خويش را از دست مي‎دهند؟!"


برای دانلود فایل‌های صوتی این کتاب، از یکی از دو روش زیر استفاده نمایید:






برای معرفی این کتاب صوتی به دوستانتان، بر روی علامت پاکت نامه در زیر، کلیک نمایید.
برای همکاری با ما(خواندن کتاب بصورت صوتی) با ما تماس بگیرید: اینجـا کلیک کنید.

۴ نظر:

  1. مطلب خاصی ندارم که بگم
    فقط خواستم تشکر کرده باشم
    ممنون

    پاسخحذف
  2. حتما این زحمات در گوشه ای ازین بیکرانه هستی منظور خواهد شد و پاداش آن به همه دست اندرکاران خواهد رسید . قرین شادی و شادکامی باشید

    پاسخحذف

ابتدا نظر یا مطلب خود را نوشته، سپس از قسمت "نظر به عنوان" گزینهٔ "نام/آدرس اینترنتی" را انتخاب کرده و نام یا نام مستعار خود را بنویسید.
سپس بر روی "ارسال نظر" کلیک کنید.
لطفاً با نام "ناشناس" پیام نگذارید.