۱۳۸۸ آذر ۱۱, چهارشنبه

کتاب "تفکر زائد"


 کتاب "تفکر زائد" تألیف محمدجعفر مصفا


فایل‌های صوتی تمامی ده فصل کتاب مذکور در بیست بخش(هر فصل کتاب بصورت دو فایل MP3)، هر فایل صوتی بحجم حدود هشت الی ده مگابایت و زمان حدود 30 دقیقه ارائه می‌شوند.

سایت "کتابهای صوتی خودشناسی" بدینوسیله از خانم‌ها کرمی و پرما برای قرائت متن این کتاب تشکر و قدردانی می‌نماید.

برای دانلود فایل‌های صوتی، از یکی از دو روش زیر استفاده نمایید:

 





برای معرفی این کتاب صوتی به دوستانتان، بر روی علامت پاکت نامه در زیر، کلیک نمایید.

۱۳ نظر:

  1. ممنونم
    من و مادرم بی نهایت از این فایل های صوتی لذت بردیم
    امیدوارم فصلهای بعدی را هم به زودی ببینیم

    پاسخحذف
  2. من الان كتاب رابطه را گوش ميكنم. خيلي خوب است و خيلي راحت تر از خواندن كتاب. مرسي

    پاسخحذف
  3. از این همتی که انجام شده و کتابها جناب آقای مصفا صوتی می شود تشکر و قدر دانی می کنم کتاب رابطه را شاید 5 یا شش بار گوش کردم و الان دارم از روی متن خط به خط رو به دقت می خوانم منتظز هستم که کتابهای بعدی هم صوتی شود

    پاسخحذف
  4. واقعا ممنون .كتاب رابطه را چندمين بار است كه گوش ميدهم و از آن خيلي آموختم .جناب آقاي مصفا دامهاي فكر را چنان ظريف و زيبا معرفي نموده اند كه بنده بعد از ساليان سال مطالعه كتابهاي روانشناسي و خود شناسي از حربه هاي آن غافل بودم .
    واقعا ممنونم .

    پاسخحذف
  5. سلام. صدای خوبی ندارم ولی اگر در زمینه قرائت متون کمکی خواستید مایل به همکاری هستم :){soli20@yahoo}

    پاسخحذف
  6. به دنبال حقیقتیم.به دنبال زندگی!
    زندگی همین حال است.همین شعور ناب.احساس خالص و حس درون.
    با تشکر از استاد بزرگ اقای مصفا و همهی کسانی که برای اگاهی انسان ها تلاش میکنند و این راه وصال به حقیقت درون را به ما نشان میدهند.
    به امید روزی که همهی انسانها هدف از زندگی خویش را بدانند و به این خرد ناب دست بیابند.

    پاسخحذف
  7. khanom sara karami az shoma binahaiat mamnon man khili estefadeh kardam

    پاسخحذف
  8. ممنون از زحماتتون و از این همه سعه صدر خوشحالم.امیدوارم که همونجوری که واسه من مفید بود واسه بقیه هم باشه

    پاسخحذف
  9. ضمن تشکر از خانوم گوینده
    ولی به نظر من صداش خواب آوره
    ای کاش کمی سریعتر حرف میزد

    پاسخحذف
  10. سلام
    تازه دارم دانلود می کنم
    اما از اینکه صوتی هستن بی نهایت خوشحالم چون موقع راه رفتن و داخل ماشین گوش می کنم و حتی در سفر

    و این برای من که زمانی زیادی رو در ترافیک می مونم ارزشمنده


    بی نهایت سپاسگزارم

    در پناه حق

    پاسخحذف
  11. بسيار عالي است
    سالها به دنبال چنين مطالبي بودم.
    خدا اجدادتان را رحمت كند مرا نجات داديد.

    پاسخحذف
  12. یک دنیا ممنون

    پاسخحذف
  13. ممنون از لطفتان.

    پاسخحذف

ابتدا نظر یا مطلب خود را نوشته، سپس از قسمت "نظر به عنوان" گزینهٔ "نام/آدرس اینترنتی" را انتخاب کرده و نام یا نام مستعار خود را بنویسید.
سپس بر روی "ارسال نظر" کلیک کنید.
لطفاً با نام "ناشناس" پیام نگذارید.