۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

سی دی "گره"

سی دی صوتی "گره"


   این سی دی با موضوعیت "خودشناسی" توسط سعید بنکدار تهرانی تهیه و برایگان از طرف وی به سایت کتاب‌های صوتی خودشناسی اهدا گردیده تا در اختیار علاقمندان قرار داده شود.

    این سی دی حاوی یازده فایل(تراک) صوتی است که به موضوعات متنوع دربارهء خودشناسی می‌پردازد.

    سایت کتابهای صوتی خودشناسی آمادهء انتشار آثار نویسندگان و تهیه‌کنندگان محصولات مرتبط با خودشناسی است.

    برای دانلود فایل‌های سی دی "گره"، از لینک‌های داخل جعبه استفاده نمایید:







   یا بر روی اینجا کلیک کنید.

+ پس از انتشار این سی دی توسط سایت کتاب‌های صوتی خودشناسی، مولف(آقای سعید بنکدار تهرانی) متنی توضیحی در پاسخ به اظهار نظرکنندگان دربارهء مطالب محصول ارسال کرده اند. با کلیک بروی اینجــا این متن را مطالعه نمایید.

برای معرفی این کتاب صوتی به دوستانتان، بر روی علامت پاکت نامه در زیر، کلیک نمایید.

۱۳ نظر:

  1. سی دی جالبی است.

    اول اینکه از شما برای در اختیار قرار دادن این سی دی برای ما تشکر و قدردانی می کنم.

    دوم من دربارهء برخی مطالب بیان شده در این سی دی نظراتی دارم که شاید بتوان گفت مخالف برخی مطالب آن باشد.

    آیا می توانم برایتان ارسال کنم؟

    با سپاس.

    پاسخحذف
  2. با تشکر از مطالب ارائه شده در این سایت ارزشمند ،
    آیا هیچ آدرس ایمیلی از مولف سی دی گره موجود هست؟ من سوالاتی از ایشون دارم.

    پاسخحذف
  3. با عرض سلام
    ابتدا تشكر از سايت خوبتان و بعد اينكه ، لطفا فايلاتون را در سايتهايي مانند mediafire يا ifile يا سايتهايي كه خاصيت resume مي دهند قرار دهيد و لطفا فعاليتون بيشتر كنيد
    با تشكر

    پاسخحذف
  4. از طرف مدیر سایت۱۸ دی ۱۳۸۸ ساعت ۴:۱۳

    به جناب ناشناس اول،
    هر مطلبی دارید در مورد این سی دی یا هر کتاب صوتی منتشر شده، می توانید در بخش نظرات بنویسید. بازدیدکنندگان و خود تهیه کنندگان و نویسندگان نیز می توانند ذیل نظر شما پاسخگوی شما باشند.
    ------
    به sama،
    آدرس ایمیل مولف سی دی در فایل اول گفته شده است. لطفاً قبل از هر سئوالی، با دقت گوش دهید.
    ------
    جناب ناشناس دوم،
    فعالیت ما با مشارکت شما در تهیه کتابهای صوتی بیشتر می شود. اگر شما فقط مصرف کننده باشید، روند تهیه و ارائهء کتابهای صوتی کند خواهد بود.
    ------
    از تمامی دوستان مکرراً دعوت به همکاری برای تهیهء کتابهای صوتی خودشناسی می کنیم.
    با ما تماس بگیرید، کتاب و مقاله را ما در اختیار شما می گذاریم. همراه با برنامه و راهنمایی های لازم برای قرائت.
    --
    از طرف مدیر سایت

    پاسخحذف
  5. سپاس از شما.
    اما نقد من درباره این سی دی:
    تمامی مطالب این سی دی صرفاً حاشیه است بر مطالب اصلی خودشناسی که آقای مصفا در کتابهایش و سخنرانی هایش آورده است.
    آقای مصفا بارها در سخنرانی هایشان گفته اند که مسئلهء نفس را نمی توان با برخورد جزئی حل کرد. مثالی که ایشان همیشه می زند مثال استخر آب گندیده است، که نمی توان با عوض کردن صرفاً یک گوشه از آب آن، انتظار داشت استخر تمیز و پاک شود. باید زیرنقب آب گندیدهء استخر را زد.
    ضمن احترام و ارزش برای تهیه کنندگان این سی دی، اما باید بی تعارف گفت که این کار حکم عوض کردن همان گوشه ء آب گندیدهء استخر را دارد. پرداختن صرف به موضوعات جزئی، جزئی و تکه تکه و پراکنده فایده‌ای ندارد. باید به اصل مطلب و عمق موضوع توجه نمود. همان ها که آقای مصفا و کریشنامورتی در آثارشان آورده اند.
    بنابراین تالیف را مفید فایده نمی دانم و معتقدم انسان را از اصل مسئله دور، و به چیزهایی سطحی در امر خودشناسی، مشغول و سرگرم می کند.

    متشکر.

    پاسخحذف
  6. سلام.
    به نظر من محتویات این CD تکرار مونتاژ‌گونه و سطحی از همان چیزهایی است که پیش از ایشان، آقای مصفا گفته‌اند.

    من در این CD مطلب تازه‌ای ندیدم.

    پاسخحذف
  7. + پس از انتشار این سی دی توسط سایت کتاب‌های صوتی خودشناسی، مولف(آقای سعید بنکدار تهرانی) متنی توضیحی در پاسخ به اظهار نظرکنندگان دربارهء مطالب محصول ارسال کرده اند. این متن بصورت فایل pdf در سایت قرار داده شده است و می توانید آن را مطالعه نمایید.
    مدیر سایت

    پاسخحذف
  8. توضیحات آقای بنکدار را خواندم اما پاسخی به نقد ناشناس اول ندیدم!

    پاسخحذف
  9. با سلام،

    متن توضیحی آقای مولف، سعید بنکدار تهرانی، را خواندم.

    1. متاسفانه ایشان بیشتر به دفاع از "خود"شان پرداخته اند تا اینکه پاسخی منطقی و واضح به اشکالی که کرده بودم بدهند. من تاکید کرده بودم مطالب این سی دی مشخصاً بصورت پرداختن به تکه تکه ها جزء جزء های هویت فکری می باشد. یعنی همان گوشهء آب استخر گندیده.
    اما گویا ایشان اصلاً نقد من را نشنیده است!
    امیدوارم پاسخی مرتبط با این نقد دریافت کنم.

    2. ایشان در متن توضیحی شان نوشته اند: "... و کسی که بخواهد در این زمینه عرض اندام کند ..." (خط سوم متن مورد اشاره)
    دوست من، آیا شما این سی دی را برای "عرض اندام" تهیه کرده اید؟!!

    والسلام.

    پاسخحذف
  10. سعید بنکدارتهرانی۲۴ دی ۱۳۸۸ ساعت ۷:۳۷

    پاسخ به ناشناس،ظاهرشما مطالب جوابیه را با دقت کافی مطالعه نفرموده اید،دراین جوابیه ذکرشده :کسانی که قصد عرض اندام داشته باشنددراین وادی (ورود به مسائل خودشناسی)به نیت خود نخواهند رسید.همین عدم دقت درمطالب سی دی، موجب برداشت اشتباه شده است؛ سی دی (گره) برای همه افراد، ازجمله کسانی که هیچ کونه آشنائی با کتب خود شناسی ندارند تهیه گردیده ، بنابراین با ذکرمثال هائی اززندگی روزمره ومسائلی که دراطرافمان می گذرد، ردپای پدیده (من) را درجزء جززندگی شان خاطرنشان نموده والبته به دفعات ذکرکرده ام که این پدیده یعنی (من)را میبایست به یک باره ریشه کن نمود. شناخت وتبلورخرد ، درارتباط مستقیم قرارگرفتن با لحظه به لحظه زندکی
    درمابروزخواهد کرد ، مطالعه صرف بدون کاربردی کردن آن تنها موجب رسوب دانستگی ورشد (من) دیگری درما خواهد شد

    پاسخحذف
  11. آقای سعید بنکدار تهرانی،

    1. در مورد موضوع "عرض اندام" (که ظاهراً شما آن را مهمتر از موضوع "آب استخر گندیده" دانسته اید!) به متن خود دقیقاً نگاه کنید:
    شما در فایل پی دی اف تان نوشته اید:
    "کسی که بخواهد در این زمینه عرض اندام کنه باید با دست پر وارد چنین عرصه ای بشه"

    این عین جملهء شماست.

    دوست من، آیا این جمله با آن توضیحی که شما نوشته اید مطابق است؟! بعداً در توضیحتان بصورت کامنت نوشته اید که: "کسانی که قصد عرض اندام داشته باشنددراین وادی(ورود به مسائل خودشناسی) به نیت خود نخواهند رسید" !!
    آنوقت بنده را متهم به "عدم دقت" نموده اید!
    خود انصاف دهید چه کسی "عدم دقت" دارد؟

    2. همچنان نقد اصلی و اول من بر سی دی مورد تهیهء شما باقی است و هنوز پاسخی نداده اید.
    حرف‌های کلی زدن دردی دوا نمی کند. اینکه نوشته اید این پدیده را یعنی "من" را باید به یکباره ریشه کن نمود، فکر می کنید چند بار در آثار مصفا تکرار شده است؟! حرفهای کلی مانند اینکه: "مطالعه صرف بدون کاربردی کردن آنها تنها موجب رسوب دانستگی و ..." چه ارتباطی به نقد بنده داشت؟!

    والسلام.

    پاسخحذف
  12. سپاس از شما.
    من هم نظرم اینست که این مطالب کپی برداری از آثار استاد مصفا است.
    بهرحال سپاسگذارم.

    پاسخحذف
  13. دلیر

    باسلام و تشکر

    پارت های 1 تا 5 فیلتر شده اند لطفا بررسی فرمایید

    با تشکر مجدد

    پاسخحذف

ابتدا نظر یا مطلب خود را نوشته، سپس از قسمت "نظر به عنوان" گزینهٔ "نام/آدرس اینترنتی" را انتخاب کرده و نام یا نام مستعار خود را بنویسید.
سپس بر روی "ارسال نظر" کلیک کنید.
لطفاً با نام "ناشناس" پیام نگذارید.